Regulamin świadczenia usług PhenixHosting.pl
Słownik pojęć
Pojęcia użyte w niniejszym regulaminie oznaczają:
- PhenixHosting lub Operator – Phenixhosting z siedzibą w Świdnicy
pod adresem ul. Rynek, 58-100 Śwdnica. - Cennik – wykaz opłat i prowizji związanych z korzystaniem z Usług.
- Dzień roboczy – każdy dzień z wyłączeniem sobót oraz dni uznanych ustawowo za wolne od
pracy w Polsce - Karta płatnicza – karta kredytowa lub karta debetowa, inne podobne narzędzia, przy pomocy
których Klient może dokonywać płatności internetowych. Informacje o rodzajach Kart
płatniczych, które są akceptowane przez AZ.pl są zamieszczone w Panelu Klienta lub innym
narzędziu internetowym udostępnionym przez Phenixhosting.pl służącym do nabywania Usług,
przedłużania okresu abonamentowego itp. - Klient lub Abonent – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca
osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, korzystająca z Usługi, na podstawie
Umowy lub zamierzająca korzystać z Usługi, na podstawie Umowy. Klient może mieć status
Konsumenta, Przedsiębiorcy, Przedsiębiorcy o prawach konsumenta. - Kod rabatowy/promocyjny – kod (ciąg liter, znaków, cyfr) otrzymany od PhenixHosting w dowolnej
formie, umożliwiający udział w promocji organizowanej przez PhenixHosting na zasadach opisanych
w Warunkach Promocji. - Konsument – osoba fizyczna korzystająca z Usługi, na podstawie Umowy, którą zawarła z PhenixHosting
w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. - Limit Ilości Usług – wskazana w Cenniku liczba Usług, których Nabycia po wskazanej w Cenniku
cenie może dokonać jeden Klient w imieniu własnym i na własną rzecz, niezależnie od sposobu
Nabycia Usługi (np. telefonicznie, przez Internet) oraz niezależnie od tego, czy Nabycie Usługi
zostało dokonane za pośrednictwem jednego czy większej liczby kont (Paneli Klienta),
założonych przez jednego Klienta lub dla tego Klienta. Do Limitu Ilości Usług zalicza się również
Usługi Objęte Promocją lub inne Usługi należące do tej samej Grupy Usług, co Usługa objęta
Limitem Ilości Usług, których Nabycia dokonał Klient, w tym w ramach Limitu Globalnego,
o którym mowa w pkt. 10. - Materiały – jakiekolwiek treści, dane, pliki, które są przechowywane i przesyłane w związku
z korzystaniem lub podczas korzystania z Usług, odniesienia do treści, danych, plików
zamieszczane przez Klienta w związku z korzystaniem lub podczas korzystania z Usług, zasoby
(wiadomości e-mail) odbierane i wysyłane w ramach korzystania z konta poczty elektronicznej. - Modyfikacja Usługi – dokonana przez PheniHosting zmiana parametrów Usługi lub Materiałów
Klienta; PhenixHosting jest uprawniony do dokonania Modyfikacji Usługi wyłącznie, gdy wynika to
wprost z niniejszego Regulaminu (cz. II pkt 14, pkt 141, pkt 36 lit. d oraz pkt 37) lub
z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. - Nabycie Usługi – Rejestracja Usługi lub Odnowienie Usługi lub Reaktywacja Usługi lub
Ponowna Aktywacja Usługi. - Odnowienie Usługi – dokonanie kolejnego Nabycia danej Usługi PhenixHosting bezpośrednio po
upływie dotychczasowego Okresu Abonamentowego na kolejny Okres Abonamentowy. O ile
z okoliczności nie wynika nic innego, do umowy na świadczenie Usługi objętej Odnowieniem
ma zastosowanie Regulamin w brzmieniu obowiązującym w dacie Odnowienia tej Usługi. To
samo dotyczy innych regulaminów mających zastosowanie do Usługi objętej Odnowieniem.
Z zastrzeżeniem różnic zawartych w definicji z pkt. 141
, pojęcie Odnowienia Usługi. - Okres Abonamentowy – okres wskazany w Specyfikacji Usługi, w którym Klient odpłatnie
korzysta z Usługi lub okres wskazany w Warunkach Promocji, w którym Klient korzysta z Usługi
Objętej Promocją za zapłatą ceny promocyjnej opisanej w Warunkach Promocji,
rozpoczynający się od dnia rozpoczęcia świadczenia Usługi, a w przypadku, gdy rozpoczęcie
korzystania z Usługi następuje w ramach Okresu testowego – od dnia zakończenia Okresu
testowego. - Oprogramowanie – jakiekolwiek oprogramowanie (software), w tym programy lub aplikacje
komputerowe, które jest dostarczane (udostępnione) przez PhenixHosting.pl Klientowi na jakiejkolwiek
podstawie prawnej, niezależnie od sposobu i formy dostarczenia (udostępnienia). - Panel Klienta – narzędzie do zawierania z PhenixHosting.pl poszczególnych Umów, zarządzania Usługami
i kontaktu z PhenixHosting.pl, dostępne po zalogowaniu się przez Klienta na stronie PhenixHosting.pl. - Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą
prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną – wykonująca we własnym imieniu
działalność gospodarczą lub zawodową. Za Przedsiębiorców w rozumieniu Regulaminu uznaje
się również podmioty nie prowadzące działalności gospodarczej, będące osobami prawnymi
lub innymi jednostkami organizacyjnymi posiadającymi zdolność prawną (np. stowarzyszenia,
gminy, itp.), chyba że Regulamin wyraźnie stanowi inaczej. - Przedsiębiorca o prawach konsumenta – Przedsiębiorca będący osobą fizyczną, który zawiera
Umowę bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, gdy z treści tej Umowy
wynika, że nie posiada ona dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności
z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego na
podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. - Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług PhenixHosting.pl
- Rejestracja – dokonanie przez Klienta wszystkich czynności koniecznych do korzystania
z Panelu Klienta i zawarcia Umowy - Rejestracja Usługi – dokonanie pierwszego zakupu danej Usługi na pierwszy Okres
abonamentowy, w tym także Rejestracja maszyny i gry - Specyfikacja Usługi – opis właściwości i funkcjonalności danej Usługi, przykładowo takich, jak:
Okres abonamentowy, Okres rozliczeniowy, Okres testowy, moment rozpoczęcia świadczenia
Usługi, parametry techniczne, warunki techniczne i sprzętowe. O ile bezwzględnie
obowiązujące przepisy prawa nie stanowią inaczej, Specyfikacja Usługi jest udostępniana
Klientom (i) jako załącznik do regulaminu danej Usługi, albo też (ii) jako informacja
zamieszczona na stronie internetowej PhenixHosting.pl na podstronie dotyczącej danej Usługi.
W tym ostatnim przypadku PhenixHosting.pl w miarę możliwości zamieszcza w treści regulaminu danej
Usługi link do strony internetowej, na które znajduje się Specyfikacja; PhenixHosting.pl zastrzega, że dla
niektórych Usług może nie być tworzona Specyfikacja Usług. - Siła wyższa – zdarzenie niezależne od Strony, zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i do
zapobieżenia nawet przy dochowaniu najwyższej staranności. - Strony – PhenixHosting oraz Klient.
- Umowa – umowa zawarta pomiędzy Stronami dotycząca świadczenia drogą elektroniczną
przez PhenixHosting.pl na rzecz Klienta Usługi określonej w tej umowie; integralną część Umowy stanowi
Regulamin - Urządzenia PhenixHosting.pl – urządzenia teleinformatyczne PhenixHosting.pl przeznaczone do świadczenia Usług,
a w szczególności do przechowywania i transmisji danych oraz dostępu do Internetu. - Usługa – usługa świadczona drogą elektroniczną przez PhenixHosting.pl dla Klienta na podstawie Umowy.
O ile z kontekstu nie wynika wyraźnie nic innego, jeśli w Regulaminie mowa jest o Usługach,
należy przez to rozumieć również Usługi Objęte Promocją w rozumieniu wskazanym w pkt.37. - Zawieszenie świadczenia Usługi – uniemożliwienie w całości Klientowi korzystania z danej
Usługi świadczonej na rzecz Klienta. - Ograniczenie wykonywania Usługi – uniemożliwienie w części Klientowi korzystania z danej
Usługi świadczonej na rzecz Klienta - Zamówienie – oświadczenie woli, złożone przez Klienta, z którego wynika definitywny zamiar
zawarcia Umowy, złożone w formie przewidzianej dla danej Usługi. - Zawiadomienie Klienta – wysłanie wiadomości za pośrednictwem poczty elektronicznej na
adres e-mail Klienta podany w Panelu Klienta, w formie wiadomości SMS wysłanej na numer
telefonu Klienta podany w Panelu Klienta lub w formie papierowej na adres pocztowy podany
w Panelu Klienta. Jeśli w Panelu Klienta jest wskazany zarówno adres e-mail, jak i adres
pocztowy, wówczas PhenixHosting.pl dokonuje Zawiadomienia Klienta wedle swego wyboru – w formie
elektronicznej lub w formie papierowej.
Dla celów interpretacji postanowień Regulaminu użycie danego słowa w liczbie mnogiej obejmuje
również liczbę pojedynczą, a użycie w liczbie pojedynczej obejmuje również liczbę mnogą, stosownie
do kontekstu.
1. Postanowienia ogólne
- Klient zobowiązuje się do przestrzegania postanowień Regulaminu oraz Umowy
- Z zastrzeżeniem pkt. 31 zawarcie Umowy poprzedza Rejestracja. Dane wymagane dla
Rejestracji Klient podaje w formularzu rejestracyjnym znajdującym się na stronie internetowej
Phenixhosting.pl, zgodnie z zakresem określonym w tym formularzu. Klient jest zobowiązany do podania
prawidłowych danych: imię i nazwisko, kraj stałego zamieszkania lub zwykłego pobytu, adres
stałego zamieszkania lub zwykłego pobytu, dane kontaktowe (numer telefonu oraz adres email), a w przypadku Przedsiębiorcy: nazwę (firmę) przedsiębiorstwa, NIP (Numer Identyfikacji
Podatkowej), adres siedziby, w tym kraj siedziby (a w przypadku braku stałego miejsca
wykonywania działalności gospodarczej – adres do korespondencji), dane kontaktowe (imię
i nazwisko osoby do kontaktu, numer telefonu oraz adres e-mail). Akceptując Regulamin Klient
oświadcza, że wskazał dane zgodne ze stanem faktycznym. PhenixHosting.pl jest uprawniony do
weryfikacji danych Klienta w celu zapewnienia ich prawdziwości i kompletności. PhenixHosting.pl może
wstrzymać się z zawarciem Umowy z Klientem do czasu zakończenia czynności weryfikacyjnych
określonych w zdaniu poprzedzającym, nie dłużej jednak niż przez okres 30 dni od dnia złożenia
Zamówienia lub dokonania innej czynności, z którą łączy się obowiązek udostępnienia danych
przez Klienta. Termin ten ulega każdorazowo przedłużeniu o okresy oczekiwania na
odpowiedzi Klienta na zapytania Phenixhosting.pl w sprawie weryfikacji danych. W przypadku
stwierdzenia, w szczególności poprzez uzyskanie informacji od właściwych organów
podatkowych, że Klient podał dane niezgodne ze stanem faktycznym, ponosi on wobec PhenixHosting.pl
odpowiedzialność odszkodowawczą z tego tytułu. W takim przypadku PhenixHosting.pl może również
obciążyć Klienta ustaloną w Cenniku opłatą administracyjną z tytułu wykonania przez PhenixHosting.pl
czynności sprawdzających w celu ustalenia prawidłowych danych (kontakt z Klientem,
weryfikacja danych w dostępnych rejestrach i ewidencjach, weryfikacja danych w bazach
danych PheniHosting.pl, skierowanie zapytania do właściwych organów itp.). Opłata wskazana powyżej
przysługuje Phenixhosting.pl również wówczas, gdy po dokonaniu sprawdzenia okaże się, że dane
wskazane przez Klienta są prawidłowe i kompletne, jednak Klient – pomimo zapytania PhenixHosting.pl nie
potwierdzi prawidłowości danych we wskazanym przez Phenixhosting.pl terminie nie krótszym niż 3 dni
robocze, co spowoduje konieczność podjęcia przez Phenixhosting.pl dodatkowych czynności
sprawdzających. Opłata wskazana powyżej może zostać potrącona przez PhenixHosting.pl z należności
przysługujących Klientowi lub jego następcom prawnym, z jakiegokolwiek tytułu, o ile przepis
szczególny nie zabrania potrącania określonych należności. Dokonanie potrącenia może
nastąpić w sposób dorozumiany – nie wymaga składania w tym zakresie jakichkolwiek
odrębnych oświadczeń - Klient zobowiązany jest do podania w trakcie Rejestracji informacji, czy będzie korzystać
z Usługi jako Przedsiębiorca albo Konsument albo Przedsiębiorca o prawach Konsumenta. A z chwilą Rejestracji pomiędzy Klientem a PhenixHosting powstaje stosunek prawny, na podstawie
którego Klient uzyskuje stały dostęp do Panelu Klienta. Klientowi przysługuje dostęp do Panelu
Klienta do momentu złożenia przez Klienta oświadczenia o braku zamiaru dalszego korzystania
z Panelu Klienta zgodnie z pkt. 45. W ramach funkcjonalności Panelu Klienta możliwe jest
dodawanie użytkowników i nadawanie im uprawnień. Dodając użytkownika do Panelu Klienta
Klient oświadcza, że udziela temu użytkownikowi pełnomocnictwa do podejmowania
czynności i składania w imieniu Klienta oświadczeń woli w zakresie określonym nadanymi
uprawnieniami. - W toku współpracy, Strony są zobowiązane niezwłocznie informować się wzajemnie
o jakichkolwiek zmianach danych wskazanych w pkt. 2, nie później niż w terminie 7 dni od
zaistnienia zmiany, przy czym Klient zobowiązany jest poinformować PhenixHosting.pl o zaistniałych
zmianach poprzez samodzielną zmianę/aktualizację danych w Panelu Klienta a w przypadku
wyłączenia w Panelu Klienta możliwości samodzielnej zmiany/aktualizacji danych – zgłosić
zmianę danych za pośrednictwem formularza kontaktowego, infolinii lub poczty
elektronicznej. PhenixHosting.pl jest uprawniony do weryfikacji w każdym czasie danych Klienta w celu
zapewnienia ich prawdziwości i kompletności oraz w celu weryfikacji, czy Klient wywiązuje się
należycie z obowiązku wskazanego w zdaniu pierwszym. W przypadku niewykonania lub
nienależytego wykonania przez Klienta obowiązku wskazanego w zdaniu pierwszym – PhenixHosting.pl
może obciążyć Klienta ustaloną w Cenniku opłatą administracyjną z tytułu wykonania przez
PhenixHosting.pl czynności sprawdzających w celu ustalenia prawidłowych danych i ich aktualizacji
w Panelu Klienta. Opłata wskazana powyżej przysługuje PhenixHosting.pl również wówczas, gdy po
dokonaniu sprawdzenia okaże się, że dane zamieszczone w Panelu Klienta są prawidłowe
i aktualne, jednak Klient – pomimo zapytania PhenixHosting.pl nie potwierdzi prawidłowości danych we
wskazanym przez AZ.pl terminie nie krótszym niż 3 dni robocze, co spowoduje konieczność
podjęcia przez PhenixHosting.pl dodatkowych czynności sprawdzających. Opłata wskazana powyżej może
zostać potrącona przez PhenixHosting.pl z należności przysługujących Klientowi lub jego następcom
prawnym, z jakiegokolwiek tytułu, o ile przepis szczególny nie zabrania potrącania określonych
należności. Dokonanie potrącenia może nastąpić w sposób dorozumiany i nie wymaga
składania w tym zakresie jakichkolwiek odrębnych oświadczeń. Ponadto w przypadku
stwierdzenia, w szczególności przez właściwe organy podatkowe, iż dane Klienta są
nieaktualne, gdyż Klient nie dokonał ich aktualizacji, Klient ponosi wobec PhenixHosting.pl
odpowiedzialność odszkodowawczą z tego tytułu. - Przed złożeniem przez Klienta Zamówienia, PhenixHosintg.pl umożliwia Klientowi zapoznanie się
z Regulaminem, Specyfikacją Usługi, wszystkimi wzorcami umownymi obowiązującymi
w ramach wybranej przez Klienta Usługi oraz podsumowaniem warunków Zamówienia na
Usługę. Podsumowanie obejmuje w szczególności parametry wybranej Usługi, Okres Trwania
Umowy oraz wysokość opłaty należnej z tytułu świadczenia Usługi. - Z zastrzeżeniem pkt. 7, do zawarcia Umowy dochodzi w momencie potwierdzenia przez PhenixHosting.pl
przyjęcia Zamówienia na Usługę. Potwierdzenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym,
stanowi komunikat przesłany pocztą elektroniczną, zawierający treść Umowy zawartej przez
Klienta, a w szczególności wskazanie wybranej Usługi, jej parametrów oraz wysokości opłaty
należnej z tytułu świadczenia Usługi. W przypadku Klienta będącego Konsumentem, do
potwierdzenia dołączane są: Regulamin, Specyfikacja Usługi oraz wszystkie wzorce umowne
obowiązujące w ramach wybranej przez Klienta Usługi, które zostały uprzednio udostępnione
i zaakceptowane przez Klienta będącego Konsumentem. W przypadku, gdy Umowa dotyczy
Odnowienia Usługi lub gdy do utworzenia Zamówienia na Usługę dochodzi inną drogą niż za
pośrednictwem koszyka na stronie PhenixHosting.pl, do zawarcia Umowy dochodzi w momencie
opłacenia przez Klienta Zamówienia na tę Usługę – wówczas treść Umowy (regulaminy)
udostępniana jest drogą elektroniczną przed jej zawarciem. - W przypadku umów zawieranych przez telefon z Klientem będącym Konsumentem, przed
zawarciem Umowy PhenixHosting uzgadnia telefonicznie warunki Zamówienia wybranej przez
Konsumenta Usługi, a ponadto PhenixHosting.pl przekazuje Konsumentowi co najmniej informacje
dotyczące głównych cech Usługi, o oznaczeniu PhenixHosting.pl, łącznej cenie, prawie odstąpienia od
Umowy, czasie trwania Umowy, a w przypadku zawarcia Umowy na czas nieoznaczony –
sposobie i przesłankach jej wypowiedzenia. Pozostałe informacje, w tym wzór formularza
odstąpienia od umowy, PhenixHosting.pl przekazuje Klientowi drogą elektroniczną. Do zawarcia Umowy z
Konsumentem przez telefon dochodzi w momencie złożenia oświadczenia przez Konsumenta
o zawarciu Umowy, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym. Natomiast w przypadku Umów
zawieranych przez telefon z Klientem będącym Przedsiębiorcą, do zawarcia Umowy dochodzi
w momencie złożenia oświadczenia przez Klienta będącego Przedsiębiorcą o zawarciu Umowy
na warunkach przedstawionych przez PhenixHosting.pl w trakcie rozmowy telefonicznej. - PhenixHosting.pl jest uprawniony do odmowy zawarcia Umowy w przypadku, gdy:A. Klient poda w formularzu rejestracyjnym, podczas Rejestracji nieprawdziwe, budzące
wątpliwości co do prawdziwości lub niepełne dane oraz:(i) nie uzupełni, nie potwierdzi prawdziwości lub nie poprawi tych danych mimo
wezwania PhenixHosting.pl w terminie wskazanym przez PhenixHosting.pl, wynoszącym co najmniej 3 dni
robocze od dnia wysłania do Klienta wezwania, lub
(ii) pomimo uzupełnienia lub poprawienia danych w związku z wezwaniem
stwierdzono, iż są one nieprawdziwe tj. niezgodne z rzeczywistym stanem
faktycznym.B. PhenixHosting.pl uprzednio rozwiązał Umowę z Klientem na skutek okoliczności, za które
odpowiedzialność ponosi Klient,C. zachodzi uzasadniona obawa, iż Klient naruszy zobowiązania, o których mowa w pkt.
35 (np. uprzednio Klient osobiście albo wspólnie z innymi podmiotami albo za
pośrednictwem innych podmiotów korzystał z Usługi w sposób skutkujący
naruszeniami, o których mowa w pkt. 35),D. Klient posiada zaległości w zapłacie wynagrodzenia PhenixHosting.pl z tytułu Nabycia Usługi
będącej przedmiotem danej Umowy, z tytułu Nabycia jakichkolwiek innych Usług, lub
zaległości w zapłacie na rzecz PhenixHosting.pl należności z jakiegokolwiek innego tytułu. - Klient, w celu korzystania z Usługi, posługuje się hasłem i loginem ustalonym przez Klienta
podczas Rejestracji. Klient jest zobowiązany zapewnić poufność uzyskanego w toku Rejestracji
hasła, nie udostępniać hasła osobom trzecim, zabezpieczyć hasło przed dostępem do niego
osób trzecich, a także niezwłocznie poinformować PhenixHosting.pl o każdym przypadku lub podejrzeniu
wejścia w posiadanie hasła przez osobę trzecią. Klient ponosi odpowiedzialność za następstwa
udostępnienia przez siebie loginu i hasła lub Panelu Klienta osobom trzecim. - Klient przyjmuje do wiadomości, iż wykonywanie przez PhenixHosting.pl czynności w zakresie wsparcia
technicznego wiąże się z koniecznością dostępu PhenixHosting.pl do Panelu Klienta lub do Materiałów lub
do konta poczty elektronicznej Klienta. W konsekwencji, złożenie przez Klienta dyspozycji
dokonania czynności z zakresu wsparcia technicznego jest jednoznaczne z upoważnieniem
PhenixHosting.pl do dostępu do Panelu Klienta, Materiałów lub konta poczty elektronicznej. Czynności
wymagające dostępu do Panelu Klienta, Materiałów lub konta poczty elektronicznej wykonują
w imieniu i na rzecz PhenixHosting.pl osoby wskazane przez PhenixHosting.pl z zachowaniem zasad wynikających
z przepisów prawa. - Usługi zamówione przez Klienta będą świadczone pod warunkiem uprzedniego zawarcia
Umowy oraz uiszczenia pełnej opłaty z tytułu świadczenia danej Usługi, której wysokość
i sposób uiszczenia określa Cennik i Specyfikacja danej Usługi, a w przypadku Usług Objętych
promocją – Warunki Promocji. Warunek uprzedniego uiszczenia pełnej opłaty za Usługę nie
ma zastosowania w przypadku Usług udostępnianych nieodpłatnie oraz Usług rozliczanych
w okresach rozliczeniowych. - Strony uznają, że świadczenie Usługi rozpoczyna się po upływie 14 dni od zawarcia Umowy,
chyba że Regulamin lub Specyfikacja Usługi lub wzorzec umowny dotyczący danej Usługi, który
został Klientowi udostępniony przed zawarciem Umowy, stanowi inaczej. - Na wyraźne żądanie Klienta świadczenie Usługi może rozpocząć się (Usługa może zostać
dostarczona) przed upływem 14 dni od zawarcia Umowy. W przypadku Klienta będącego
Konsumentem albo Przedsiębiorcą o prawach Konsumenta, rozpoczęcie świadczenia Usługi
(dostarczenie Usługi) przed upływem 14 dni od zawarcia Umowy, jest możliwe, jeśli:A. Klient wyrazi uprzednią zgodę na rozpoczęcie świadczenia Usługi (dostarczenie Usługi) przed
tym terminem oraz na:(i) utratę w związku z tym prawa odstąpienia od Umowy w przypadkach określonych
w art. 38 ust. 1 pkt. 1 albo 13 ustawy o prawach konsumenta (dotyczy: (1) umów
o świadczenie Usługi, jeżeli PhenixHosting.pl wykonał w pełni Usługę za wyraźną i uprzednią zgodą
Konsumenta lub Przedsiębiorcy o prawach konsumenta, który został poinformowany
przed rozpoczęciem świadczenia Usługi (dostarczeniem Usługi), że po spełnieniu
świadczenia przez Phenixhosting.pl utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) umów o dostarczanie
treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie
świadczenia rozpoczęło się za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta przed upływem terminu
do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez PhenixHosting.pl o utracie prawa odstąpienia
od umowy) – w związku z czym Klient przyjmuje do wiadomości, że po spełnieniu
świadczenia przez PhenixHosting.pl utraci prawo odstąpienia od Umowy, albo na
(ii) pokrycie kosztów świadczenia Usługi w okresie do dnia odstąpienia – w przypadku
określonym w art. 15 ust. 3 lub 21 ust. 2 tej ustawy w związku z art. 35 ust. 1 tej ustawy –
co Klient przyjął do wiadomości, orazb) PhenixHosting.pl wyrazi zgodę na rozpoczęcie świadczenia Usługi (dostarczenie Usługi) przed tym
terminem - W przypadku, gdy zgodnie z treścią pkt. 121
świadczenie (dostarczenie) Usługi na rzecz
Konsumenta lub Przedsiębiorcy o prawach Konsumenta następuje przed upływem 14 dni od
zawarcia Umowy, PhenixHosting.pl rozpocznie świadczenie Usługi niezwłocznie po zawarciu Umowy i po
dopełnieniu warunków określonych w pkt. 121
. Przez niezwłoczne rozpoczęcie świadczenia
Usługi należy rozumieć udostępnienie Usługi bezpośrednio po spełnieniu przez Phenixhosting.pl
wszystkich wymagań technicznych i organizacyjnych, od których jest uzależnione
udostępnienie Usługi, nie później jednak niż w terminie 1 Dnia Roboczego, chyba że Regulamin
lub Specyfikacja danej Usługi udostępnione Konsumentowi albo Przedsiębiorcy o prawach
Konsumenta przed zawarciem Umowy określają inny termin. - W każdym razie rozpoczęcie świadczenia (dostarczenie) Usługi nastąpi nie wcześniej niż po
uiszczeniu pełnej kwoty opłaty za Usługę (chyba że Usługa jest nieodpłatna albo regulamin lub
Specyfikacja Usługi lub wzorzec umowny dotyczący danej Usługi przewiduje płatność z dołu
lub w pewien czas po rozpoczęciu świadczenia [dostarczeniu] Usługi). - Jeżeli PhenixHosting.pl nie rozpoczął w terminie świadczenia Usługi (nie dostarczył Usługi) Klientowi
będącemu Konsumentem lub Przedsiębiorcą o prawach konsumenta, wówczas Klient jest
zobowiązany w pierwszej kolejności wezwać PhenixHosting.pl do rozpoczęcia jej świadczenia (do jej
dostarczenia). W takim przypadku PhenixHosting.pl ma obowiązek rozpocząć świadczenie Usługi
(dostarczyć Usługę) niezwłocznie. Przez niezwłoczne rozpoczęcie świadczenia Usługi
(dostarczenie Usługi) to należy rozumieć rozpoczęcie świadczenia Usługi (dostarczenie Usługi)
w terminie nie dłuższym niż 3 Dni Robocze. Strony mogą również w takim wypadku ustalić inny
termin rozpoczęcia świadczenia Usługi (dostarczenia Usługi). Jeżeli PhenixHosting.pl nie rozpocznie
świadczenia Usługi (nie dostarczy Usługi) niezwłocznie po otrzymaniu wezwania lub w innym,
wyraźnie uzgodnionym przez PhenixHosting.pl i Klienta terminie, Klient może odstąpić od Umowy. - Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą o prawach konsumenta może odstąpić od
Umowy bez wzywania do rozpoczęcia świadczenia Usługi (dostarczenia Usługi), jeżeli:a) z oświadczenia PhenixHosting.pl lub okoliczności wyraźnie wynika, że PhenixHosting.pl nie rozpocznie
świadczenia Usługi (nie dostarczy Usługi), lub
b) Klient i PhenixHosting.pl uzgodnili, lub z okoliczności zawarcia Umowy wyraźnie wynika, że określony
termin rozpoczęcia świadczenia Usługi (dostarczenia Usługi) miał istotne znaczenie dla
Klienta, a PhenixHosting.pl nie rozpoczął świadczenia Usługi (nie dostarczył Usługi) w tym terminie. - Klient ponosi odpowiedzialność za nieprawidłowości w funkcjonowaniu Usługi, będące
następstwem jego zawinionego działania lub zaniechania, w tym niepoprawnego
wykorzystania funkcjonalności danej Usługi lub integracji z zewnętrznym, wybranym przez
Klienta oprogramowaniem. Klient ponosi odpowiedzialność za usunięcie wynikłych
w rezultacie wskazanych okoliczności usterek i nieprawidłowości w funkcjonowaniu danej
Usługi. - PhenixHosting.pl ma prawo Modyfikacji Usługi w celu zapewnienia świadczenia Usług na właściwym
poziomie oraz mając na względzie chęć oferowania Klientowi najlepszych, dostępnych
w danym czasie na rynku rozwiązań. Modyfikacja Usługi, o której mowa w zdaniu poprzednim
może polegać na polepszeniu jej parametrów lub dokonaniu aktualizacji Usługi lub
Oprogramowania do nowszej wersji udostępnionej przez PhenixHosting.pl, dostawcę Usługi lub
producenta Oprogramowania. PhenixHosting.pl informuje Klientów o zmianach opisanych w tym punkcie
tylko jeśli wpływają one na sposób korzystania z Usług przez Klientów, albo jeśli wymóg
informacji wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. Przy zachowaniu
wymogów określonych powyżej, PhenixHosting.pl jest również uprawniony do dokonywania modyfikacji
w obszarze rekordów DNS (zmiana, aktualizacja, dodanie nowych), jak również zmian adresu
IP Klienta – o ile jest to niezbędne dla utrzymania świadczenia Usług lub poprawy warunków
ich świadczenia. Modyfikacja Usługi w trybie niniejszego pkt. 14 nie obejmuje zmian w zakresie
Materiałów Klienta.
2. Opłaty
- Wysokość opłat za Usługi wskazana jest w Cennikach oraz w Warunkach Promocji
zamieszczonych na stroniePhenixhosting.pl. - Klient zobowiązuje się do uiszczania opłaty za Usługę przez cały okres obowiązywania Umowy.
W zależności od rodzaju Usługi - .Zapłata należnej opłaty powinna zostać dokonana w sposób (metoda płatności) i w terminie
wskazanym przez PhenixHosting.pl w potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia. Zapłata powinna zostać
dokonana przez Klienta na podstawie potwierdzenia przyjęcia Zamówienia przez PhenixHosting.pl.
W zakresie obowiązku uiszczenia należnej opłaty nie stosuje się art. 115 Kodeksu cywilnego,
a zatem jeżeli koniec terminu płatności wskazany w potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia
przypada na dzień uznany ustawowo w Polsce za wolny od pracy lub na sobotę, opłata musi
zostać uiszczona najpóźniej w dniu wskazanym jako ostatni dzień płatności w potwierdzeniu
przyjęcia Zamówienia, niezależnie od tego czy dzień ten przypada na dzień wolny od pracy lub
sobotę. Przy czym dniem zapłaty jest dzień wpływu środków na wskazane w ramach danej
metody płatności konto. - . Klient ponosi koszty związane z realizacją płatności
- Jeśli Klient nie uiści opłaty w terminie wskazanym w potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia, albo
w innym dokumencie określającym w sposób wiążący dla Klienta termin płatności za Usługę,
wówczas, w zależności od rodzaju Usługi:a) Umowa na świadczenie danej Usługi wygasa, jeśli – zgodnie ze Specyfikacją Usługi –
opłata za wykonanie tej Usługi jest uiszczana jednorazowo, przed przystąpieniem do
jej wykonania przez PhenixHosting.pl,
b) Umowa na świadczenie danej Usługi wygasa, gdy zgodnie ze Specyfikacją Usługi,
opłaty za jej wykonanie są wnoszone w Okresach rozliczeniowych – jeśli Klient nie uiści
pierwszej opłaty, od uiszczenia której Specyfikacja Usługi uzależnia rozpoczęcie
świadczenia Usługi,
c) PhenixHosting.pl ma prawo rozwiązać Umowę z winy Klienta – gdy zgodnie ze Specyfikacją Usługi
opłaty za jej wykonanie są wnoszone w Okresach rozliczeniowych, a Klient opóźnia się
z zapłatą należności za poszczególny Okres rozliczeniowy przez czas dłuższy niż 7
(siedem) dni – jeśli nie ma zastosowania lit. b; PhenixHosting.pl jest upoważniony do rozwiązania
Umowy w tym trybie, jeśli uprzednio wezwie Klienta do zapłaty zaległej należności w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 3 dni robocze, pod rygorem rozwiązania
Umowy w razie braku zapłaty w tym terminie. Do czasu rozwiązania Umowy, PhenixHosting.pl ma
prawo Ograniczyć wykonanie Usługi lub Zawiesić świadczenie Usługi.
3. Odpowiedzialność
- PhenixHosting.pl ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Usługi zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa - Z zastrzeżeniem bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, treści Regulaminu lub
Umowy, odpowiedzialność AZ.pl ogranicza się do wysokości straty rzeczywistej i wraz
z odpowiedzialnością z tytułu kar umownych nie może w żadnym przypadku przekroczyć
kwot opłaty uiszczonej przez Klienta - PhenixHosting.pl świadczy Usługi zgodnie z prawem i nie zarządza Materiałami Klientów w zakresie, w jakim
nie istnieje ku temu podstawa prawa w przepisach powszechnie obowiązujących. Ponadto, AZ.pl
nie jest podmiotem właściwym do rozstrzygania konfliktów pomiędzy Klientami, a podmiotami
trzecimi oraz pomiędzy Klientami a osobami, którym Klient nadał uprawnienia w Panelu Klienta.
4. Ograniczenia
- Klient zobowiązuje się do tego, że:a) korzystanie przez niego z Usług, Urządzeń PhenixHosting.pl, Produktów stron trzecich, a także
treść Materiałów, nie będzie naruszać przepisów prawa, ani praw osób trzecich, w tym
praw autorskich, praw własności przemysłowej, tajemnicy przedsiębiorstwa, dóbr
osobistych;
b) Materiały oraz jakiekolwiek inne treści przesyłane przez niego za pośrednictwem
Urządzeń PhenixHosting.pl nie będą zawierały szkodliwego oprogramowania, które może
spowodować wystąpienie zakłócenia lub zagrożenia zakłóceniem w funkcjonowaniu
Usług, Urządzeń PhenixHosting.pl lub Produktów stron trzecich;
c) w ramach korzystania z Usług, Urządzeń PhenixHosting.pl lub Produktów stron trzecich, nie będzie
sprowadzał, przechowywał i udostępniał, a także przesyłał Materiałów, które mogą
być szkodliwe dla małoletnich, promujących lub nawołujących do przemocy
seksualnej, tortur i nienawiści, w tym nienawiści rasowej, etnicznej, narodowej oraz
powszechnie uznanych za szkodliwe ze względu na zasady współżycia społecznego,
zagrażających zdrowiu lub życiu człowieka, naruszających prywatność, naruszających
bezpieczeństwo publiczne, ingerujących w postępowania prowadzone przez
uprawnione organy władzy publicznej, promujących nielegalne produkty lub
naruszających zakaz handlu produktami, wskazujących metody spowodowania
zagrożenia dla bezpieczeństwa funkcjonowania Usług, Urządzeń Phenixhosting.pl lub Produktów
osób trzecich;
d) nie będzie używał Usług, Urządzeń PhenixHosting.pl ani Produktów stron trzecich, w sposób
niezgodny z ich przeznaczeniem lub w sposób przekraczający parametry techniczne
wskazane w Specyfikacji Usługi;
e) nie będzie używał Usług, Urządzeń PhenixHosting.pl lub Produktów stron trzecich w sposób, który
może spowodować zakłócenie lub brak lub utrudnienie korzystania z Urządzeń PhenixHosting.pl,
Usług lub Produktów stron trzecich dla Klienta lub osób trzecich;
f) nie będzie korzystać z nazwy PhenixHosing.pl, jak również pozostałych nazw i oznaczeń
indywidualizujących PhenixHosting.pl lub Usługi bez uprzedniej zgody PhenixHosting.pl wyrażonej pod
rygorem nieważności w formie pisemnej;
g) w ramach korzystania z Usług nie będzie umieszczał na serwerze PhenixHosting.pl elementów
(danych, materiałów, treści, plików, zdjęć, skryptów CGI, dużych plików danych itp.)
wykorzystywanych przez inne serwisy/portale/blogi/sklepy internetowe, które nie są
utrzymywane na Urządzeniach PhenixHosting.pl;
h) nie będzie skanować sieci PhenixHosting.pl za pomocą Urządzeń PhenixHosting.pl - Klient przyjmuje do wiadomości, że w sytuacji, gdy jest to konieczne z uwagi na bezpieczne
korzystanie przez niego z Urządzeń PhenixHosting.pl lub Usług (np. atak DDOS lub atak na aplikację
Klienta), PhenixHosting.pl w celu podjęcia odpowiednich działań zapobiegawczych może dokonać
czasowej blokady dostępu do Usługi i Materiałów bądź Modyfikacji Usługi w niezbędnym
zakresie (w tym modyfikacji Materiałów Klienta – zmiany nazwy plików, modyfikacji treści
plików, usunięcie plików, ograniczenie zakresu Materiałów objętych kopią zapasową – o ile
specyfikacja Usługi przewiduje obowiązek sporządzania kopii zapasowych przez PhenixHosting.pl itp.),
o czym niezwłocznie zawiadamia Klienta. Z uwagi na to, że czynność ta podejmowana jest w
interesie Klienta, Klient wyraża na to zgodę i nie jest wówczas uprawniony do zwrotu
jakichkolwiek opłat z tytułu Usług.